תפילין לבר מצווה

3.3/5 - (12 votes)

הילד מתקרב לגיל מצוות ואתם שמחים ומתרגשים לקראת כל ההכנות שקרבות ובאות. אחד הדברים שאולי הכי מרגשים הוא לראות את הבן שלכם מניח את התפילין בפעם הראשונה. מדובר בנקודת ציון משמעותית בחייו של כל יהודי, כאשר הוא מבטא את המעבר מהילדות לבגרות והבחירה בקבלת עול מצוות.

תפילין לבר מצווה

לקראת בר המצווה, אנו מציידים את הילד בסט תפילין לבר מצווה, כאשר הוא מקיים בפעם הראשונה את מצוות הנחת תפילין. סט תפילין לבר מצווה, הינה ערכה אישית הכוללת את תשמישי הקדושה להם זקוק הילד בהגיעו למצוות. הסט כולל תפילין מעור בהמה – דקה או גסה לפי בחירה, נרתיק לתפילין, סידור תפילה, טלית ונרתיק לטלית למעוניינים. ניתן גם להוסיף כיפות עבור החתן ואביו.
סט תפילין לבר המצווה מהווה משמעות מיוחדת עבור הילד ומלווה אותו שנים רבות – מהשלב בו הוא הופך לנער עד לשלבים המאוחרים בחייו.

סוגי תפילין לבר מצווה

סוגי התפילין לבר מצווה, משתנים בהתאם לאיכות ולמחיר ובכך כל אחד יכול למצוא את סוג התפילין המתאים לו ביותר. לפניכם פירוט על סוגי התפילין השונים.

  • סט התפילין הדקות:  סט בו התפילין עשויות מעור בהמה דקה.

סט תפילין פשוטים מהודרים – תפילין מעור בהמה דקה הבנויים כמקשה אחת. צורת הריבוע המושלמת והאחידה ללא הפרדה לחתיכות, נוצרת בתהליכים מיוחדים ובעלת עמידות גבוהה.

  • סט התפילין הגסות :  סט בו התפילין עשויים מעור בהמה גסה.

סט התפילין המהודר והאיכותי ביותר. מדובר על בתי תפילין העשויים מחתיכה אחת – שכבת עור עבה 3-4 מ”מ. ייצורן נמשך זמן ממושך וכולל השרייה בחומרים לריכוכו ולשימורו של העור. כיפופו למקשה אחת מתבצע במכונות מיוחדות. מאחר וסט התפילין מעור בהמה גסה הוא המהודר והאיכותי ביותר, מחירו גבוה יותר מתפילין הנעשות מעור בהמה דקה. אורך חייו של סוג זה רב והוא בעל עמידות גבוהה.

תפילין מהודרות לבר מצווה מותאמים באופן אישי, מיוצרים מאהבה

בכדי להפוך את התפילין של הבר מצווה לאישי, ניתן להוסיף לו גם כיסויים תואמים לטלית ולתפילין עם רקמת שם הילד. רקמת שם הילד על גבי הכיסויים, הופכת את הערכה למיוחדת אף יותר ומקנה עבורו תחושה שאכן התפילין הוכנו במיוחד בשבילו. בנוסף, ניתן להוסיף גם כיסויים שונים כדוגמת – תפידנית, קופסא לתפילין מכסף או מזהב, וכן רצועות שחורות משני הצדדים.

לפני רכישה של תפילין מהודרות לבר מצווה

לפני שאתם רוכשים סט תפילין לבר מצווה, חשוב לבדוק היטב את סוג התפילין אותו אתם רוכשים, מהי הכשרות, איכות התפילין והאם אתם מקבלים דברים נוספים יחד עם הסט.

מתכוננים לבר מצווה עם “אחוזת הקודש”

לאחר שהחלטתם לרכוש סט תפילין מהודרות לבר מצווה איכותי ומהודר ב”אחוזת הקודש”, תוכלו להשתתף בתיאום מראש בעת הכנסת הפרשיות לבתים. בנוסף, תוכלו לבקר במפעל המפואר של “אחוזת הקודש”, כאשר תחשפו באופן ויזואלי לסופר הסת”ם ולעבודתו וכמו גם לכל תהליך הייצור של התפילין מתחילתו ועד סופו-  למוצר המוגמר. הסיור ילווה במצגת מרהיבה ובמזכרת ייחודית נוספת מיום זה.

לנו ב”אחוזת הקודש” חשוב שתעשו את הבחירות הנכונות, רגע לפני שיקירכם מגיעים לגיל מיוחד זה. נשמח להתאים עבורכם מגוון סטים של תפילין וטליתות על פי הצורך והבקשה וכן לספק את השירות המקצועי, האיכותי והמהיר ביותר עבור זה.

בשמחות!













    תודה שפניתם
    אלינו
    נחזור אליכם
    בהקדם
    ייעוץ בוואטסאפ