כתיבת ספר תורה

Rate this post

מתעניינים באפשרות של כתיבת ספר תורה? הגעתם אל המקום הנכון! “אחוזת הקודש” מתמחה בשירותי דת ויודאיקה מגוונים, ובין השאר מספקת שירותים של כתיבת ספר תורה באיכות גבוהה, תוך הקפדה מקסימלית על כל אות ואות.
כתיבת ספר תורה היא מסורת רבת שנים ביהדות, ובכל שנה בוחרים יהודים רבים בארץ ובעולם להזמין ספר תורה שייכתב כדי לזכור אדם יקר ולסייע בעילוי נשמתו, או כדי להרבות במזל וברכה בעזרת קיום המצווה החשובה.
כתיבת ספר תורה, כידוע, היא מלאכה אשר מסורה בידי אנשים שהוכשרו לכך ועוסקים במלאכה החשובה ביראת שמיים. כאן ב”אחוזת הקודש” עובדים סופרי סת”ם מסורים ומקצועיים, בעלי נשמה יתרה, שעוסקים זה שנים רבות במלאכת הקודש ועושים זאת בכל מאודם.
אנו מקפידים על כתיבתו של כל ספר תורה הקפדה יתרה, תוך מתן תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט, כדי להפיק את התוצר האיכותי ביותר בעבור המזמינים. ספר תורה איננו עוד “מוצר”, זהו האוצר היקר ביותר של העם היהודי, ובהתאם – אנו מכניסים לכל ספר וספר את כל הנשמה.

כתיבת ספר תורה – איך זה עובד

לאחר שאתם פונים אלינו בבקשה להתחיל בתהליך של כתיבת ספר תורה – סופר סת”ם מוסמך שעובד עבורנו מתחיל במלאכה. הכתיבה מבוצעת ב”כתב סת”ם”, הכתב שמשמש לכתיבת תשמישי קדושה, בהתאם לדינים והכללים הנהוגים, על קלף משובח מעורו של בעל חיים טהור. הסופר עושה שימוש בקולמוס או נוצה, וכותב את הספר בדיו סת”ם, תוך שהוא עובד בהתאם לסדר הנהוג. אם יש לכם בקשות מיוחדות, אנו עושים כל מאמץ לעמוד בהן.
אחוזת הקודש נוסדה ומנוהלת על ידי הרב וסופר הסת”ם אלירן חקשור, אחד המומחים הגדולים בתחום, אשר קיבל הסמכה ואישור מגדולי הרבנים. יש לנו ניסיון רב בעבודה עם מוסדות מובילים בישראל (ישיבות, בתי מדרש ועוד) ומול אנשים פרטיים. אנו מבטיחים לכל לקוח ולקוח שפונה אלינו שירות מקצועי מכל הלב, הקפדה על איכות חסרת פשרות – תוך שמירה על מחירים משתלמים. רוצים לדעת  עוד על כתיבת ספר תורה? מוזמנים ליצור קשר ונשמח לסייע לכם.




    תודה שפניתם
    אלינו
    נחזור אליכם
    בהקדם
    ייעוץ בוואטסאפ